top of page

Gegevens

E-mailadres:  info@dezonnegloed-coaching.be

Telefoonnummer: 0456 04 29 09 

Locatie

       x De Zonnegloed: Mechelsesteenweg 269 - Herent 

  • Vlak bij bushalte Rijweg Herent & station van Herent

  • Gratis parking voor de deur en de omliggende straten

x Online

x Oostmalle: Blijkerijstraat 56 - Oostmalle (bij massagepraktijk De zonnebloem)

Praktisch

Algemene voorwaarden & afspraken

Door aan te melden bij en/of deel te nemen aan de diensten van De Zonnegloed gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden.

1.Algemeen
1.1 De sessies worden gegeven in het Nederlands of Engels. Wees op tijd. Toch te laat? Laat iets weten. Let op: er is geen wachtruimte ter beschikking. U bent welkom vanaf 10 minuten voor de start van de afspraak. Zo voorkomen we dat sessies of workshops verstoord worden. 

1.2 Door deel te nemen aan workshops of aan individuele coaching gaat u automatisch akkoord met het GDPR-document dat u op onze site kan terugvinden.

1.3 Wij schrijven geen verslagen voor de rechtbank.

1.4 Tijdens de workshops worden foto’s gemaakt. Deze foto's mogen vrij gebruikt worden door De Zonnegloed. Indien u hier niet mee instemt, dient u dit schriftelijk voorafgaand aan de workshop te melden.

1.5 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten welke De Zonnegloed aanbiedt of levert. Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.

1.6 Er worden geen duo-massages alsook geen erotische lichaamsbehandelingen aangeboden.

2. Intakegesprek
2.1 Tijdens het intakegesprek vorm ik een beeld van uw vragen. We leren elkaar uitgebreid kennen zodat we samen kunnen bekijken of er een match is.
Is er geen klik of kan ik u niet helpen bij je vraag, dan mogen beide partijen dit aangeven. We bekijken dan samen welke stappen u dan het beste onderneemt voor benodigde ondersteuning te verkrijgen.

3. Financieel
3.1 De Zonnegloed is vrijgesteld van BTW.

3.2 Facturen
3.2.1 Betalingen zonder factuur gebeuren meteen na de sessie. Dit kan met cash of via payconiq. Cash geniet mijn voorkeur.

3.2.2 Indien gewenst kan er een factuur voorzien worden. Dit meldt u bij de intake of vooraf. De betaling vindt steeds plaats meteen na elke sessies, de factuur zal achteraf voorzien worden.

3.2.3 Indien facturen of betaalverzoeken niet betaald worden zal de begeleiding stopgezet worden. De betaaltermijn op de factuur of betaalverzoek blijft gelden. Bij wanbetaling zullen er eventuele kosten aangerekend worden.

3.2.4 Bij een laattijdige betaling zal het openstaande bedrag + 10% van het totale openstaande bedrag worden aangerekend.

3.3 Indien een prijsverhoging plaatvindt, zal de oude prijs nog 30 dagen gelden voor bestaande klanten. De prijsverhoging zal van tevoren worden aangekondigd. 

3.4 Je inschrijving aan workshops of trajecten is pas definitief vanaf het moment waarop de betaling wordt ontvangen. Betaling voor workshops of trajecten dient vooraf te gebeuren. Er vindt geen terugbetaling plaats voor workshops of trajecten. Annulatie kan voor 48u voor de workshop of 48u voor de start van het traject. 

3.5 Het opstellen van documenten, bijwonen van overleg etc. zal aan 50 euro per uur aangerekend worden. 

3.6 Gereden kilometers worden aan 0,5 euro/ kilometer aangerekend aan de klant waarvoor deze worden afgelegd. 

4. Annuleren en engagement
4.1 We verwachten dat u zelf verantwoordelijk bent voor het goed noteren van uw afspraken. Dat is uw engagement voor sessies en workshops. Bij twijfel kan u uiteraard contact opnemen om de correcte data na te vragen.

4.2 Annulaties gebeuren minstens 48 uur op voorhand, zo niet zal 100% van de sessie worden aangerekend. De betaling van deze sessie gebeurt via overschrijving of zal vermeld worden op de factuur. Annulaties dienen schriftelijk via bericht of mail te gebeuren.

4.3 Het niet komen opdagen (ook bij ziekte of onverwachte situaties) of vergeten na te komen van een sessie/workshop telt als een annulatie. Bij overmacht zal de annulatie niet aangerrekend worden. 

Onder overmacht verstaan we: 
- Een plotseling overlijden van een gezinslid, partner of familie in de eerste graad. 
- Een ongeval van u, uw kinderen, partner of ouders.
- Een plotselinge ziekenhuisopname.

4.4 Als deelnemer van een workshop of traject heeft u vanaf het moment van aanmelden 14 dagen wettelijke bedenktijd. Indien u wilt afzien van uw deelname kan dit binnen 14 dagen, dan krijgt u het volledige bedrag terug.

5. Workshops en sessies
5.1 Bij het volgen van een workshop zijn de materialen en benodigdheden niet inbegrepen, tenzij anders aangegeven.
5.2 De Zonnegloed aanvaardt geen aansprakelijkheid voor persoonlijk letsel of schade aan eigendommen van deelnemers, noch enige aansprakelijkheid als gevolg van gebeurtenissen tijdens de workshop of sessies.

6. Materiaal
6.1 Cursussen, beeldmateriaal etc. zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen in geen geval gekopieerd, gereproduceerd of worden vermenigvuldigd en openbaar gemaakt worden.
6.2 Materialen die ter beschikking worden gesteld blijven te alle tijden eigendom van De Zonnegloed.

7. Cadeaubonnen 
7.1 Cadeaubonnen zijn een jaar geldig vanaf het moment van afgifte.  

7.2. Cadeaubonnen worden niet terugbetaald of omgewisseld voor (contant) geld. 

7.3. Door een cadeaubon aan te kopen of in te wisselen bij De Zonnegloed, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. 

7.4. Het saldo van de cadeaubon kan niet worden gebruikt voor de aankoop van een andere cadeaubon.

7.5. De oorspronkelijke koper heeft het recht om de cadeaubon binnen de 14 werkdagen na ontvangst te annuleren. Enkel in het geval dat de bon nog niet is gebruikt. De terugbetaling zal binnen de 30 kalenderdagen worden doorgevoerd. Terugbetaling verloopt via oorspronkelijke betaalmethode.

7.6. De Zonnegloed mag op elk moment cadeaubonnen weigeren, annuleren of vast houden voor onderzoek als dat noodzakelijk wordt geacht. Bijvoorbeeld bij mogelijke fraude of anderen overtredingen van de algemene voorwaarden.

8. Klachten
8.1 Als u een klacht heeft over een coaching of workshop dan kan u deze steeds via mail aan info@dezonnegloed-coaching.be formuleren. Wij bekijken deze klacht en proberen deze voor u op te lossen, indien gegrond.

8.2 Een klacht is geen reden tot terugbetaling van opgestarte of gegeven workshops en coaching.


Laatste update: 12/06/2023

bottom of page